کسب درآمد آپارات چگونه است و چه میزان درآمد دارد؟
نوشته شده توسط : محمد یوسفی

کسب درآمد از آپارات یکی دیگر از روش های درآمدزایی آنلاین است که از طریق مشاهده کلیپ حاصل می شود. این روش برای اشخاصی مناسب است که به مشاهده کلیپ در شبکه های اجتماعی علاقه مند هستند و زمان زیادی را برای این کار صرف می کنند. همچنین اشخاصی که کلیپ می سازند و در این زمینه تخصص دارند، می توانند درآمدی از این طریق داشته باشند.

از بین وب سایت های داخلی، آپارات این امکان را به ایرانی ها می دهد که به کسب درآمد بپردازند، اما اینکه این میزان از درآمد چقدر است ؟ و شما می توانید تا چه حدی درآمد کسب کنید ؟ و از چه طریقی می توانید در آمد کسب کنید ؟ با چه تعرفه ای درآمد شما حاصل می شود و با تولید کلیپ هم می توانید در آمدی حاصل کنید و در نهایت چه مبلغی را از آپارات دریافت می کنید ؟ در ادامه برای شما مشخص شده و به تمامی سوالات شما پاسخ داده می شود، با ما در مجله اینترنتی اینترنت چک همراه باشید.

کسب درآمد از آپارات

چگونگی سیستم کسب درآمد از آپارات :

سیستم درآمد زایی اینکام آپارات aparat income از تولید کنندگان ویدیو و کسانی که آن ها را دوباره نشر می دهند، حمایت می کنند. میزان درآمد زایی از این روش به عوامل مختلفی وابسته است که بعضی از آن ها عبارتند از :

  • کیفیت فنی ویدیو
  • کیفیت محتوایی ویدیو
  • دقیقه نمایش ویدیو

برای اطلاع از روش های کسب درآمد از آپارات به مجله اینترنتی اینترنت چک مراجعه کرده و مقاله ای در این مورد را مطالعه کنید.

میزان اهمیت کیفیت محتوا :

کیفیت فنی و محتوایی ویدیو در کسب درآمد از آپارات از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت بالاتر باشد، مخاطب را برای مدت زمان بیشتری برای تماشای ویدیو نگه می دارد؛ در نتیچه پول بیشتری به دست می آید.

گزارش دقیق در سیستم درآمدزایی آپارات:

شما می توانید پس از کسب درآمد، آمار دقیق عملکرد خود را با مرجعه به پنل کاربری آپارات خود به دست آورید. این آمار شامل لیست درآمدهای شما به تفکیک برای هر دقیقه تماشا می باشد و شما می توانید محتواهای پولساز خود را از این لیست خارج کنید.

کسب درآمد بیشتر از آپارات :

از آنجایی که در آمد آپارات از تماشای ویدیو حاصل می شود و زمان تماشای ویدیو در این روش از کسب درآمد موثر است و نه تعداد بازدیدها دیدن ویدیوها با بازدید کم ولی با مدت زمان زیاد درآمد بیشتری به همراه دارد تا ویدیوهای با بازدید بالا و مدت زمان کوتاه.

میزان درآمد تولید کننده محتوا :

تولید کننده محتوای آپارات کاربری است که تمامی ویدیوهایی را که منتشر می کند، خودش تولید می کند و یا خودش برای ویدیوها دوبله و زیرنویس قرار می دهد. وب سایت آپارات به منظور کسب درآمد تمامی اشخاص با حداقل شرایطی که دارند و تنها ویدیو تولید می کنند یک شرط برای تولید ککندگان در نظر گرفته که بتوانند از تولیدات خود کسب درآمد کنند که این شرط عبارت است از :

  • حداقل ویدیوهای تولید شده در کانال آپارات باید برابر ۱۰ عدد باشد.

کسب درآمد از آپارات

فرمول محاسبه کسب درآمد تولید کننده از آپارات :

به ازای هر ۱۰۰۰ دقیقه ویدیویی که برای نمایش تولید می کنید، بسته به کیفیت ویدیو آپارات به شما ۲۰۰۰ الی ۷۰۰۰ ریال می پردازد.

محاسبه در آمد باز نشر کننده محتوا :

بازنشر کننده محتوا اشخاصی هستند که ویدیو های منابع مختلف دیگر را در آپارات منتشر می کنند و زمانی می توانند در سیستم کسب درآمد آپارات عضو شود که شرایط زیر را دارا باشد :

  • ابتدا باید در کانال آپارات خود بیش از ۲۰۰۰۰ دقیقه ویدیو بارگذاری کند.
  • از نظر تعدادی ویدیو های بارگذاری شده باید بیش از ۵۰۰۰ ویدیو باشند.
  • کانال آپارات باید بیش از ۸ میلیون بازدید داشته باشد.
  • کانال آپارات مربوطه باید بیش ۲۰۰۰ دنبال کننده داشته باشد.
این مطلب را حتما بخوانید  آموزش کسب درآمد از تلگرام

فرمول محاسبه درآمد باز نشر کننده:

با هر ۱۰۰۰ دقیقه نمایش ویدیو از کانال آپارات شما، این سایت به شما ۶۰۰ ریال می پردازد، اگر بیش از ۱۰۰۰ ویدیو در ماه نشر دادید،تمامی درآمدهایی که در ماه بر اساس دقیقه به دست آوردید با ضریب ۳ درصد محاسبه می شود.

دلیل  تفاوت مبنای محاسبه کسب درآمد از آپارات :

در کانال های مختلف ویدیوهایی که تولید می شوند بر اساس زمان و تلاشی که برای تولید آن ها شئه است دارای کیفیت های مختلفی هستند، به همین دلیل برای اینکه از تولیدات با کیفیت تر حمایت شود، درآمد بیشتری به آن ها پرداخت می شود و ضریب پرداخت به آن ها بیشتر است.

پنل گزارشات درآمدی در سیستم کسب درآمد از آپارات :

در این پنل شما می توانید نحوه محاسبه و جزئیات ریزی را در مورد درآمد خود به دست آورید، همچنین لیست ویدیو های پول ساز خود را ببینید. شما زمانی می توانید به سیستم گزاشات آماری دست پیدا کنید که در سیستم کسب درآمد این سایت پذیرفته شوید. پس از آن یک بخش برای شما به داشبورد پنل اضافه می شود که در آن جزئیات درآمد شما نمایش داده می شود.

ابن جزئیات شامل درآمد ماه جاری ، در آمد روز جاری به صورت لحظه ای و تخمینی از درآمد ماه جاری است که از فرمول های سایت آپارات پیروی می کند. در این بخش می توانید به ویدیوهای پر درآمد هر هفته خود با توجه به درآمد کسب شده، دست پیدا کنید. شما می توانید با دیدن این ویدیو های پول ساز یک الگوی مناسب برای تولید محتوای ویدیویی خود تهیه کنید و از سلیقه و علایق مخاطبین خود در راستای تولید محتوا با خبر شوید.

کسب درآمد از آپارات

چگونه در سیستم درآمد زایی آپارات (اینکام) عضو شویم؟

شما می توانید با وارد شدن به سایت و مراجعه به قسمت درآمد زایی آپارات و طی مراحل زیر عضویت خود را ثبت کنید :
  • ورود به صفحه درآمدزایی
  • از بین عنوان تولید کننده یا باز نشر کننده  یکی را در سیستم کسب درآمد از آپارات انتخاب کنید، که این انتخاب برای شما شرایط مختص به تولید کننده و یا بازنشر دهنده را در نحوه پرداخت ایجاد می کند.
  • در خواست خود را ارسال نمایید.
  • در سایت آپارات اطلاعات خود را تکمیل کنید.
  • منتظر بمانید تا تاییدیه کانال شما از طریق ایمیلی که معرفی کرده اید برای شما ارسال شود.

نحوه تسویه حساب در سیستم کسب درآمد از آپارات :

برای کاربرانی که بیش از ۱۵۰ هزار تومان در ماه به دست آورده اند، درآمد به صورت اتوماتیک در روزهای اول ماه جدید به شماره حسابی که به سایت آپارات معرفی شده واریز می شود. علاوه بر این شما می توانید پرداخت های خود را به تفکیک در پنل خود مشاهده نمایید.

شما می توانید از طریق دیگری کسب درآمد آنلاین داشته باشید که در مجله اینترنتی اینترنتچک نیز به آن ها پرداخته ایم. همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید

 

https://internetchk.com/make-money-from-the-apparatus/





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: